Projekt rozwojowy Perfekcyjny Serwis: 99RENT i Nowe Motywacje łączą siły w obszarze client service
Chcemy, żeby każdy klient czuł się u nas wyjątkowo, dlatego wdrażamy innowacyjny projekt Perfekcyjny Serwis, który ma podnosić kompetencje z zakresu client service. Autorski program powstał we współpracy z centrum szkoleniowym Nowe Motywacje, liderem w rozwijaniu kompetencji pracowników sieci dealerskich w Polsce.
Perfekcyjny Serwis to innowacyjny program rozwojowy przygotowany przez Nowe Motywacje dla 99RENT, bazujący na różnorodnych formach interakcji: warsztatach, podcastach, video i szkoleniach. Zastosowanie znalazła również specjalna aplikacja wspierająca wdrożenie nowych umiejętności w codziennej pracy.
"Stałe podnoszenie jakości obsługi i dbałość o klientów są naszym strategicznym celem. Cieszymy się, że Nowe Motywacje - uznana marka w branży motoryzacyjnej - nas w tym wspiera” – mówi Monika Tomala, Dyrektor Sprzedaży 99RENT.
Program Perfekcyjny Serwis obejmuje całą sieć sprzedaży, zarówno pracowników szczebla operacyjnego, jak i kadrę managerską. W ramach projektu realizujemy działania związane z poszerzaniem kompetencji i budowaniem bazy wiedzy dla pracowników, którzy otrzymują także wsparcie z zakresu komunikacji czy szybkiego reagowania na oczekiwania oraz potrzeby klientów.
Działania ruszyły pełną parą na przełomie marca i kwietnia, a od tego czasu udało się już m.in. przeprowadzić szkolenia i warsztaty dla kierowników, koordynatorów oraz pracowników Call Center. W ramach projektu wyłonimy również Ambasadorów Marki, czyli osoby, które swoim doświadczeniem i umiejętnościami będą mogły służyć innym pracownikom w regionie.
Wszystko robimy po to, żeby zwiększać satysfakcję klientów korzystających z naszych usług.
Odwiedź jeden z naszych kilkudziesięciu oddziałów i poznaj jakość naszej obsługi.